بنظرم بهتره بجای این عکسها و افزودن غم و اندوه مردم ، عکسهایی از پیکان جوانان و پیکانهای اسپرت و ماشینهای دهه پنجاه و شصت و هفتاد ، بذارید که خاطره ها زنده شه وگرنه مدلهای جدید تویوتا و هیوندا و بی ام و برای از ما بهترونه
به ما چه؟هان؟4نسل قبلش رو که تو اروپا تولید نمیشه رو دارید با قیمت ماشینهای روز و فول آپشن اونور میدید به مردم،اینو قراره با چه قیمتی غالب کنید؟برای قشر کارمند میخاید وارد کنید!؟!؟همین پرایدمون هرسال با کیفیت بدتر و بدتر از نظر موتور و بدنه(خدارو شکر آپشنی نداره)و البته قیمت بیشتر میدید به خورد ملت بسه خدای نکرده آقایون سودشون کم نشه با وارد کردن این؟!!!
خودرو سازهای ماهم می روند قراردهای تولید خودروهای از رده خارج را منعقد می کنند و با قیمتهای بالا به مصرف کننده بیچاره تحمیل می کنند حقوقهای نجومی مدیران خودرو ساز کی بررسی می شود !!!
رونو وپژو هم مثل خلف خودشون یعنی ایران خودرو وسایپا فقط چراغهای جلو وعقب عوض میکنن پلتفرم مال 10سال پیشه
ولی خب اینا فرانسویها یکم بهتر ما چراغهارو تغییر میدن :)
البته اين ماشين اسمش رنو تاليزمان هست كه قراره توسط رنو به صورت وارداتي به ايران بياد اما احتمالا چون تاليزمان محصول جديد رنو محسوب مي شه و براي بازارهاي هدفي كه ممكن است ترديد در خريد محصول جديد داشته باشند نام مگان انتخاب شده
عرض جلو پنجره تالیزمان دو برابر مگان هست و قسمت پاییین سپر عقب مگان با تالیزمان و داشبرها با هم فرق دارن ولی مانیتور هر دو مدل یکی هست، طول تالیزمان حدود 4.9 متر رقیب خودروهاییی در کلاس کمری و مگان 4.6 متر هست رقیب خودروهایی در کلاس کرولا. تالیزمان حدودا در بازار ایران 180 میلیون توسط نگین خودرو عرضه خواهد شد و اگر مگان هم عرضه بشه 130 میلیون خواهد بود